Kom in actie voor de Hersenstichting

Steeds meer enthousiaste mensen komen in actie om geld in te zamelen voor de Hersenstichting. Wij geloven dat een sponsoractie meer is, dan geld inzamelen alleen.

Met een sponsoractie breng je het werk van de Hersenstichting op een uiterst positieve manier onder de aandacht van je familie en vrienden. Daar helpen we je natuurlijk graag een handje bij! Dit actieplatform helpt je om je actie op een eenvoudige en snelle manier onder de aandacht te brengen.

Bekijk de tab Tips voor verschillende tips & tricks die je kunnen helpen bij het opzetten van een succesvolle actie.

Lees meer Lees minder
De Kustmarathon Zeeland is de mooiste en zwaarste marathon van Zeeland en is op 1,2 en 3 oktober 2021.   Het is een sportweekend waarin jong en oud op diverse manieren in actie komen. Ruim 10.000 sporters uit binnen- en buitenland komen in actie tijdens de LadiesRun, Light Kustrun, Minimarathon, MTB Toertocht en Wandelmarathon.   Als je meedoet aan dit evenement zou het geweldig zijn als je geld wil ophalen voor de Hersenstichting. Eén op de vier mensen krijgt te maken met een hersenaandoening. Gezonde hersenen zijn dus erg belangrijk. Dus doe mee voor gezonde hersenen voor iedereen en steun ons goede doel!    Je krijgt van ons een Hersenstichting t-shirt en ik zal je persoonlijk onderweg aanmoedigen of opwachten aan de finish.    Hoe doe je mee? Via deze actiewebsite, binnen de Kustmarathon Zeeland pagina, kun je een actie starten om donaties in te zamelen.    Goed om aan te geven waarom je geld wil inzamelen en het is leuk om een persoonlijke foto van jezelf erbij te plaatsen. Deel jouw actiepagina op alle manieren die je kunt verzinnen en maak zo bij familie en vrienden bekend dat je in actie komt voor de Hersenstichting.   Alvast ontzettend bedankt en veel succes!

Start zelf een actie of doe mee met je team, je collega’s, je klas, je kookclub of bijvoorbeeld je popkoor. Misschien nog wat inspiratie nodig? Onder Bekijk alle vind je inspirerende acties van anderen.

Kom in actie!
€ 20