Wandelen voor papa

Abel van der Wurff

( Lid van team: Team Hans van der Wurff )

van totaal € 100 (232%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 60 km | Bereikt 0%

Een herseninfarct gaat je niet in je koude kleren zitten. Wat onze vader is overkomen heeft onze familie ondersteboven gekeerd en voorgoed veranderd.

Wij, Hannah (23), Max (21) en Abel (15) voelen ons machteloos, dus willen we onze vader, Hans, een hart onder de riem steken door namens hem geld in te zamelen voor de Hersenstichting, zodat dat geld mede gebruikt kan worden voor onderzoek naar herseninfarcten, goede revalidatie, traumabegeleiding en depressie.

Daarom wandelen wij in het weekend van 10 en 11 april van Amsterdam naar Den Haag! Ondersteunen jullie ons?

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 25 03-04-2021 | 08:41
€ 25 01-04-2021 | 12:48
€ 20 31-03-2021 | 21:34
€ 9 28-03-2021 | 13:12