Remco Woudstra en Hans Griek .

Huwelijkscadeau van Remco Woudstra en Hans Griek

Op 21 juni 2020 besloten Hans en Remco dat het ondanks de COVID pandemie, tijd werd om het leven te vieren met hun dierbaren. Er was door de overheid bekend gemaakt dat er op gepaste afstand van elkaar weer feestjes gevierd mochten worden. Het spontaan bedachte feestje moest natuurlijk wel een reden hebben, dus bedacht het stel om na 29 jaar samenzijn te gaan trouwen! In het achterhoofd houdend dat de coronamaatregelen ieder moment aangescherpt zouden kunnen worden was snelheid geboden, en werd er een datum geprikt, namelijk 27 augustus 2020, een krappe 9 weken om alles te organiseren, maar het is gelukt! En HOE!! Overdag vergezeld door zo’n 60 gasten op een boot, ’s avonds tijdens diner en feest zo’n 150 man op een locatie in de buitenlucht, dus alles volledig coronaproof! Het is vooral aan Nikie Zwarthoed van Zwarthoed Producties te danken dat deze dag een onvergetelijke is geworden! Op een dag als deze mag het bruidspaar natuurlijk cadeaus verwachten, maar Hans en Remco realiseerden zich dat een bijdrage aan een goed doel een fijner gevoel zou geven dan allerlei goed bedoelde cadeaus. Toen Remco in oktober 2018 getroffen werd door een hersenstaminfarct stond beider leven volledig op de kop en na een lange revalidatieperiode probeert het stel elke dag het leven een beetje meer te vieren dan voorheen. Omdat deze tegenslag zo’n impact had, was het goede doel snel gevonden! Remco en Hans vroegen alle genodigden een financiële bijdrage te leveren ten bate van de Hersenstichting en het resultaat is overweldigend! Op 29 september j.l. overhandigden Hans en Remco samen met hun eventplanner Nikie een cheque aan Annet van der Vaart (Regiovertegenwoordiger Hersenstichting) met het opgehaalde bedrag van € 5.230,-!!!

Totaal opgehaald bedrag: € 5.230

€ 5.230