Beschilderd glas verkoop in de Grote Kerk in Haarlem

Annet van der Vaart
van totaal € 50 (232%)

Op zaterdag 18 december bent u van harte welkom van 13.00 – 16.00 uur in de grote kerk op de Grote Markt in Haarlem. Marina en Edith zullen na het succes van eerdere jaren opnieuw hun handbeschilderde glaswerk verkopen ten bate van de Hersenstichting. Zo rond de feestdagen een prachtig cadeau om te geven of om zelf uw interieur mee op te vrolijken. De Grote Kerk op zich is zeker een bezoekje waard! Marina en Edith hopen met de opbrengst van het glaswerk een mooi geldbedrag te kunnen doneren aan de Hersenstichting. Hun stand zal u niet kunnen ontgaan. Zij staan namelijk tegenover de ingang aan de Groenmarkt waarbij de kleurrijke sfeerlichtjes een echte eyecatcher zijn!”

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 100 21-12-2021 | 17:04
€ 16 19-12-2021 | 19:25