Stoneman Miriquidi voor de Hersenstichting

Dit is de actie van Arno en Jaco Reijgersberg
Actie is afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 4.500 (101%)

Wir haben es geschaft!

Met een totaal van 186 kilometers en 4970 hoogtemeters hebben Arno en Jaco Reijgersberg de Stoneman Miriquidi volbracht. Daarmee hebben zij 4570 euro bijeen gebracht voor de Hersenstichting.

Dankzij onze donateurs heeft onze actie 4570 euro voor de Hersenstichting opgebracht! ALLEMAAL ONTZETTEND BEDANKT!

€ 10 21-09-2019 | 19:06
€ 10 21-09-2019 | 17:33
€ 25 21-09-2019 | 08:36
€ 25 19-09-2019 | 14:21 ik wens Arno en zijn broer heel veel succes.
€ 28 18-09-2019 | 11:16 Zo jullie moeten wel de bergen op en af met een rond bedrag. Liefs je nichie

Wir haben es geschaft!

21-09-2019 | 21:15 Het zit er op, de Stoneman Miriquidi hebben wij volbracht. De tweede etrappe was loodzwaar en we zijn ook nog fout gereden. Daarmee komt ons totaal op 186 kilometers en 4970 hoogtemeters, in plaats van 166 kilometer en 4400 hoogtemeters. Het boek is nu gesloten. Geen zware verhalen meer van wat mij is overkomen, maar de blik op de toekomst. Lekker sporten, werken en in november opa worden. Het leven lacht ons tegemoet. Elke dag doet ertoe en probeer het verschil te maken! Dank gaat uit naar mijn broer Jaco die met mij mee wilde en er veel voor heeft gelaten en keihard heeft getraind. Dank ook aan mijn schoonzus die mee ging als begeleider, supporter en verzorger. Dank ook aan mij vrouw, kinderen en schoondochter voor alle steun door dik en dun! Maar vooral dank aan al die donateurs die samen 4570 euro voor de Hersenstichting hebben bijeen gebracht. Een bijzonder bedrag waar Jaco en ik bijzonder dankbaar voor zijn. Arno Reijgersberg