Astrid Kühlkamp

Kilimanjaro 2022 - Astrid & Viola

Samen met mijn vriendin Viola ga ik in februari 2022 naar de top van de Kilimanjaro. Deze hoogste berg van Afrika, ligt in Tanzania en is bijna 6000 meter hoog. Als ik dan toch ga, wil ik graag een goed doel verbinden aan mijn tocht om daarmee ook iets nuttigs voor anderen te kunnen doen. Er zijn er vele goede doelen, maar mijn keuze is, om persoonlijke redenen, op de Hersenstichting gevallen.

Ik haal graag geld op voor de Hersenstichting omdat er meer aandacht voor autisme en adhd moet komen en ook omdat ik hoop op een medicijn tegen dementie. Daarnaast is er ook veel verborgen leed doordat bijv. de gevolgen van een hersenaandoening niet altijd aan de buitenkant zichtbaar zijn, maar wel grote impact hebben. Tot slot ben ik erg onder de indruk van wat de Hersenstichting doet met de app "het ommetje". Op een laagdrempelige manier mensen letterlijk in beweging brengen en daarnaast ook nog kennis overdragen. Chapeau!

Streefbedrag: € 5.000
Nog te gaan

Henri

08-03-2022