Autobedrijf Herman Jubbega

Winterinspectie Meppel

Ook dit jaar houden wij onze jaarlijkse winterinspectie.

Na deze inspectie kun u met een vertrouwd gevoel de komende winter ingaan.

U kunt een winterinspectie bij ons uit laten voeren. Uw auto wordt dan op 15 essentiële punten gecontroleerd. Tijdens de inspectie zullen wij de ruitensproeiervloeistof GRATIS bijvullen.

Zoals elk jaar ondersteunen wij een goed doel. Dit jaar hebben wij gekozen voor de Hersenstichting. De inspectie wordt uitgevoerd voor een bedrag van €2.50, het is een donatie, die 100% ten goede komt aan de Hersenstichting.

De Hersenstichting zet alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen. Zij zetten niet in op één aandoening, maar investeren breed in baanbrekende oplossingen die hersenaandoeningen helpen voorkomen, afremmen, of genezen. Nu en in de toekomst. Om dit te bereiken laten zij onderzoek doen, geven ze voorlichting en zetten zij zich in voor betere patiëntenzorg.

U kunt een uw bijdrage deponeren in de collectebus.

Om een afspraak in te plannen kunt u bellen met 0522-242525.

Wij houden rekening met de huidige RIVM maatregelingen. Daarbij zorgen wij er o.a. voor dat er niet te veel mensen tegelijk in de showroom zijn, onze medewerkers dragen mondkapjes, en wij desinfecteren uw sleutels bij teruggave.

Tijdens het wachten staat de koffie met wat lekkers voor u klaar.

Wij ontvangen u graag.

€ 414,30