De Ronde van BOB

Dit is de actie van BOB Autowas

Nog te doneren tot

van totaal € 10.000 (132%)

De Ronde van BOB!
De meest sympathieke fietstocht van Nederland!

Deze zomer lanceert BOB Autowas een unieke actie: één van onze teamleiders, Niels van der Linden, gaat namelijk de Ronde van BOB fietsen! Een unieke fietstocht waarbij Niels in verschillende etappes langs alle vestigingen van BOB Autowas fietst om uiteindelijk te finishen op zijn eigen vestiging in Gouda. Alle 17 vestigingen in 4 dagen!

Niels fietst deze Ronde van BOB om geld in te zamelen voor de hersenstichting. Een geweldig doel waarbij wij hem natuurlijk allemaal gaan steunen! Dus fiets mee, moedig aan of doneer!

Bekijk alle donateurs
€ 50 15-08-2019 | 22:06
€ 286,15 25-07-2019 | 10:05
€ 25 24-07-2019 | 21:38 Mooi initiatief van BOB!
€ 25 24-07-2019 | 21:28
€ 75 24-07-2019 | 20:42 Fans van BOB Gouda