Onderzoek om hersentumoren geneesbaar te krijgen

Dit is de actie van Charles La Haye
van totaal € 280.000 (10%)

Mijn naam is Charles La Haye, 45 jaar.

In november 2017 is er bij mij een hersentumor geconstateerd. Bijna 2 jaar onderweg, geopereerd, 28 bestralingen gehad in het Holland PTC (Delft) en nu bij chemokuur nummer 9, nog 3 kuren te gaan!

Ondanks neurochirurgie, chemotherapie en bestraling is de prognose van de meeste hersentumoren nog steeds erg slecht. De helft van de patiënten met de meest voorkomende hersentumor, een glioblastoom, is na iets meer dan een jaar niet meer in leven. Er is dus dringend behoefte aan nieuwe therapieën.Dit heeft te maken met de bloed-hersenbarrière.

Dit is in normale omstandigheden erg gunstig want er kunnen zo moeilijker giftige stoffen de hersenen in komen, maar in het geval van hersentumoren is dit juist ongunstig. Chemotherapieën kunnen namelijk hierdoor de tumor moeilijk bereiken.

Omdat kwaadaardige hersentumoren tot op de dag van vandaag niet te genezen zijn hebben we in begin 2019 onze stichting "Sterk en Positief" opgericht. In samenwerking met de hersenstichting zamelen we geld in voor noodzakelijk  onderzoek.

Hopelijk kunnen we met uw steun hersentumoren geneesbaar krijgen!

Steun ons en doneer op deze actiepagina van de hersenstichting of op www.sterkenpositief.nl

Met vriendelijke groet, Charles La Haye

Bekijk alle donateurs
€ 1.611 10-09-2019 | 17:53
€ 7.371 12-08-2019 | 16:29
€ 50 29-07-2019 | 12:38
€ 100 22-07-2019 | 09:33 Waarom: geraakt door de email die je op LI zette. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jou en je geliefden.
€ 50 18-07-2019 | 22:00

UZ Brussel dient voor het eerst wereldwijd immuuntherapie lokaal toe in de hersenen voor de behandeling van glioblastoom

25-02-2019 | 20:35  https://uz-brussel.prezly.com/uz-brussel-dient-voor-het-eerst-wereldwijd-immuuntherapie-lokaal-toe-in-de-hersenen-voor-de-behandeling-van-glioblastoom#