Yoga Globe voor de Hersenstichting

Dit is de actie van Christel Groot-Huiting
Normal f78bd77d3e7a2bc5c99c392519f235af28b7a024
van totaal € 100 (312%)

Bijna iedereen krijgt wel met een hersenaandoening te maken in zijn of haar leven, zelf of in de directe omgeving. Denk aan dementie, depressie, epilepsie of een hersenbloeding. Mijn schoonvader stierf onlangs aan een hersenbloeding. Er is nog veel geld nodig voor onderzoek en verbetering van de behandelingen. Doe mee met de buitenyogasessie bij Yoga Globe voor de Hersenstichting. Zondag 23 juni, 7 en 14 juli 2019, 10:00-11:00 te Breda, Haagse Beemden, veldje achter adres Blokmoeren 42, aan de Moerenloop achter het speeltuintje.

€ 15 16-07-2019 | 07:52
€ 10 14-07-2019 | 20:03
€ 25 14-07-2019 | 12:16
€ 111 14-07-2019 | 11:50 Dank jullie wel allemaal voor jullie bijdragen aan de actie "Buitenyoga voor de Hersenstichting" bij Yoga Globe!
€ 7,50 14-07-2019 | 11:49