Hersenletsel=Topsport

Dit is de actie van Cor van Brouwershaven
Normal 3eb910605e473915906566bfe0a7877696ab0e8b
van totaal € 750 (182%)

In 2001 werd onze dochter (toen 7 maand) getroffen door een herseninfarct met blijvend letsel tot gevolg. 15 jaar later gebeurde mij hetzelfde, sindsdien zijn wij "lotgenoten". Onze situatie is niet uniek, wij zijn slechts één van de velen. Om te onderstrepen dat gezonde hersenen van levensbelang zijn, zou ik het fijn vinden als u een donatie wilt doen aan de Hersentichting. Dit geld wordt gebruikt o onderzoek te laten doen naar de werking van ons brein, hoe aandoeningen te kunnen genezen en om voorlichting te geven hoe onze hersenen gezond te houden! Alvast bedankt voor uw donatie en ik kijk met heel veel plezier terug op de vele prachtige momenten en warme contacten in de afgelopen jaren.

€ 25 06-06-2019 | 13:29 Mooi initiatief Cor
€ 121 10-05-2019 | 15:56 In plaats van cadeautjes heb ik een donatie voor de hersenstichting gevraagd voor mijn 95e verjaardag!
€ 300 04-02-2019 | 15:12 Respect voor jullie doorzettingsvermogen.
€ 10 28-01-2019 | 21:05
€ 100 10-01-2019 | 08:40