Daphne rent opnieuw de Cascaderun

Dit is de actie van Daphne Scholing
van totaal € 500 (113%)

Op zondag 14 april wordt de dertiende editie van de Cascaderun in Hoogeveen gelopen. Daphne Scholing is een trouwe deelnemer van deze run en zij zal voor de zesde keer aan de start verschijnen. Dit doet ze wederom met haar vaste loopmaatjes waaronder ook haar moeder Hetty. Het is niet van vanzelfsprekend dat Dahpne de vijf mijl gaat lopen want ze heeft een hersenaandoening. In 2014 kreeg Daphne groen licht van de neuroloog om voor het eerst mee te doen aan de Cascaderun. Het lopen doet haar goed en lopen voor het goede doel geeft haar veel voldoening. Daarom loopt Daphne voor de Hersenstichting. We hopen dat veel mensen of bedrijven Daphne dit jaar ook weer willen steunen met haar actie. Doneren gaat heel eenvoudig via de actie pagina. Iedere donatie, groot of klein is van harte welkom en tevens een stimulans voor Daphne om deze run weer tot een succes te maken. Alvast hartelijk dank !

€ 15 14-04-2019 | 20:21
€ 15 13-04-2019 | 13:16