Henry’s fanclub

Dit is de actie van Dimphy Oomen

( Lid van team: Henry’s fanclub )

van totaal € 100 (86%)

Een jaar geleden kwamen wij terug van vakantie,en voor we goed en wel onze koffers hadden uitgepakt kregen we een telefoontje van een goede vriendin:haar man was niet goed geworden. Er was al een ambulance en de tweede was onderweg.Het bleek een hersenbloeding en de prognose was zeer slecht. Voor wie het herkent:je mocht op elk moment op de ic komen en het was ook geen probleem als er meer mensen waren... Dit was van zondag op maandag nacht.In de morgen ben ik naar huis gegaan en later met Wilfred terug gegaan de prognose was nog slechterIn dit verhaal gebeurde er een wonder:de reactie kwam toch en vanaf dinsdag waren we niet meer welkom op de ic,ik ben nog nooit zo blij geweest om ergens weggestuurd te worden. Lang verhaal kort:we zijn dit jaar weer terug gekomen van vakantiemaand deze keer gaan we samen de foto’s bekijken. Ongelooflijk maar waar :hij is bijna weer de oude. Ik ben super trots op hem. Dus toen er gevraagd werd of we voor een goed doel wilde sponsoren met het lopen van de Nijmeegse vierdaagse waren we het snel eens dat het de hersenstichting werd. In de hoop dat ook anderen zo goed geholpen kunnen worden in de toekomst.

€ 15 09-07-2019 | 22:07 Ik hoop dat onze kleine bijdrage kan een extra onderzoeken helpen.
€ 5 08-07-2019 | 22:05
€ 46 05-07-2019 | 10:14
€ 10 04-07-2019 | 12:18 ook ik heb een man die een herseninfarct heeft gehad net zoals Dimphy's man Henry ! daarnaast heeft mijn zoon lang geleden 4 maanden in coma gelegen.
€ 10 02-07-2019 | 19:19

Allereerst lieve sponsors bedankt voor jullie steun.

13-07-2019 | 21:45 Het is bijna zover,we hebben er zin in. De laatste dingen regelen voor het thuisfront,en we kunnen gaan. Maandag gaan we met de trein naar Nijmegen,ons startbewijs ophalen een paar boodschappen doen en ons appartement opzoeken. Als ik voor mijzelf spreek(Dimphy) spannend allemaal. Vooral om mijn man nu alleen te laten,en dan vooral de nachten. Gewoon het idee dat je niet bij hem bent en hem in de gaten kan houden of alles goed gaat,misschien stom maar het is zo. ik weet dat je er niet altijd kan zijn,en weer vertrouwen moet hebben maar op zulke momenten is het moeilijk. Ik weet zeker dat mijn vriendinnen Angeliqeu en Janny me hier doorheen helpen. En mijn man is ontzettend trots op ons dat we dit gaan doen. Ook hij is er vrijdag samen met Wilfred en Ron. Nou lieve sponsors super bedankt voor jullie steun en wij gaan ervoor. Liefs van deze drie gekke meiden.