Dimphy Oomen

Henry’s fanclub

( Lid van team: Henry’s fanclub )

Een jaar geleden kwamen wij terug van vakantie,en voor we goed en wel onze koffers hadden uitgepakt kregen we een telefoontje van een goede vriendin:haar man was niet goed geworden. Er was al een ambulance en de tweede was onderweg.Het bleek een hersenbloeding en de prognose was zeer slecht. Voor wie het herkent:je mocht op elk moment op de ic komen en het was ook geen probleem als er meer mensen waren... Dit was van zondag op maandag nacht.In de morgen ben ik naar huis gegaan en later met Wilfred terug gegaan de prognose was nog slechterIn dit verhaal gebeurde er een wonder:de reactie kwam toch en vanaf dinsdag waren we niet meer welkom op de ic,ik ben nog nooit zo blij geweest om ergens weggestuurd te worden. Lang verhaal kort:we zijn dit jaar weer terug gekomen van vakantiemaand deze keer gaan we samen de foto’s bekijken. Ongelooflijk maar waar :hij is bijna weer de oude. Ik ben super trots op hem. Dus toen er gevraagd werd of we voor een goed doel wilde sponsoren met het lopen van de Nijmeegse vierdaagse waren we het snel eens dat het de hersenstichting werd. In de hoop dat ook anderen zo goed geholpen kunnen worden in de toekomst.

Totaal opgehaald bedrag: € 86

Sylwia