Playing draughts for the Brain Foundation!

Simultaneously draughts by Alexander Shvartsman
Normal 09faba7a17ce50402f60faddf0e2dfddebdaec27
van totaal € 750 (94%)

For draughtsplayers the brains are the most important. That is why we have chosen the Brain Foundation. All income of the simultaneously and donations will go to this charity.

Through our efforts, we hope to contribute to making the brain healthier for everyone. Thanks in advance!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 419 17-04-2021 | 21:52
€ 100 17-04-2021 | 15:34
€ 15 17-04-2021 | 15:25
€ 10 17-04-2021 | 15:23