Haken voor msa

Dit is de actie van Els Van den Berg
van totaal € 350 (1288%)

Mijn schoonzoon heeft msa-c. Dit is een zeldzane hersenziekte.Ze hebben voor deze hersenziekte nog geen behandeling. Daarom ben ik sleutelhangertjes gaan haken om de hersenstichting te steunen voor onderzoek.

Bekijk alle donateurs
€ 70 10-10-2019 | 18:21 Bedankt voor de donaties namens Bob
€ 25 01-10-2019 | 22:41 Collega’s Elan Wonen dank jullie wel voor het kopen van een draak, vis en leeuw en salamander, muizen, kikker en zoveel meer. We zijn erg blij dat jullie meeleven. Alles voor een goed doel! En mams natuurlijk. Je bent een topper!
€ 400 30-09-2019 | 20:51 Mensen uit Griekenland bedankt voor jullie donaties
€ 1.500,40 19-09-2019 | 13:29
€ 70 05-09-2019 | 15:11 Onderzoek naar MSA.