Nieuwjaarsduik Eager People tegen Parkinson!

Dit is de actie van Gerhard te Velde

( Lid van team: Eager People )

van totaal € 2.000 (103%)

Begin 2019 goed met een donatie aan de Hersenstichting. Duik op 1 januari met Eager People de zee in en vecht mee tegen Parkinson. Wij willen graag €10.000 ophalen om bij te dragen aan onderzoek naar medicijnen tegen Parkinson.

Wat is er mooier dan geven wat je missen kunt? Op 1 januari 2019 springen we met een groep gedreven mensen het koude water van Scheveningen in om het nieuwe jaar goed te beginnen. Doe je mee? Meld je aan via nieuwjaarsduik@eagerpeople.nl of doneer!

Bekijk alle donateurs
06-11-2018 | 15:48
04-11-2018 | 14:49
03-11-2018 | 08:55 Een super actie.
03-11-2018 | 08:15
02-11-2018 | 20:09