Marathon voor Mama - onderzoek naar MSA

Gerwin en Hans van der Wal

Nog te gaan

van totaal € 12.956 (75%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 43 km | Bereikt 0%

Mama is onlangs veel te vroeg overleden aan de gevolgen van MSA. Ze ging vaak mee kijken bij de marathon van papa, en kon gelukkig Hans ook een keer zien rennen.

Zij deed altijd graag iets voor anderen, en zelfs na haar overlijden zet ze zich nog in voor verder onderzoek naar MSA. Wij zouden daar graag iets aan bijdragen, en daarom lopen we de marathon van Wenen voor haar.

Gerwin zal zijn eerste marathon lopen en komende maanden hard gaan trainen. Hans heeft al een aantal keer een marathon gelopen, maar zal daarom niet minder hard gaan trainen.

We houden jullie komende maanden op de hoogte van het wel en wee.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 100 17-01-2022 | 10:41 Veel succes allemaal
€ 10 16-01-2022 | 16:25
€ 15 16-01-2022 | 13:20
€ 25 15-01-2022 | 09:27
€ 15 14-01-2022 | 19:14

Bliksemstart

20-12-2021 | 13:52  Wat een enthousiasme!! Binnen 24 uur bijna 5000 euro opgehaald, onvoorstelbaar. Laat dit een voorbode zijn voor een mooie actie, en een goede marathon. Wij zijn iedereen die gedoneerd heeft erg dankbaar!