Gönül Y

Rennen voor NAH

Beste familie, vrienden, collega's en kennissen,

Over precies 2 weken is het zover en doe ik mee met Marathon Eindhoven. Degenen die me goed kennen weten dat dit een hele prestatie is na de virale hersenvliesontsteking die ik 5 jaar geleden heb opgelopen. Helaas is er buiten pijnstilling om geen behandeling voor deze type hersenvliesontsteking en moet je lichaam echt zelf zorgen voor de genezing. Na ruim een jaar revalideren en vervolgens jarenlang afwachten hoe het herstellen zich zou ontwikkelen kan ik eindelijk zeggen dat het weer goed gaat. Niet voor 100% de oude maar zeker goed genoeg om weer te presteren en te rennen 😉

Graag wil ik dit doen voor de Hersenstichting. Dit om aandacht te vragen voor niet aangeboren hersenletsel (NAH), maar ook om een steentje bij te kunnen dragen aan onderzoeken naar effectieve behandelingen. Als geen ander weet ik dat het je zomaar kan overkomen en hoe fijn is het dan als er een goede behandeling is.

Alle beetjes helpen! Doe je mee? Dank je wel!

Totaal opgehaald bedrag: € 500
Streefbedrag: € 250