Kaarten maken

Normal 8b64eed1a6bd4610a619400ffaf659138fc52dba
van totaal € 250 (14%)

Lieve mensen

Ik ben  ziek daardoor veel aan huis gekluisterd.

De creativiteit die ik.had heb ik uitgebreid en daardoor een gaaf idee bedacht.

U kunt bij mij zelfgemaakte kaarten aanvragen van felicitatie  tot aan  condoleance en vele andere keuzes.

Omdat ik niet in andermans portomonees kan kijken mag u zelf aangeven wat u er voor betaald. De betalin gen komen ten goede aan de Nederlandse Hersenstichting.

DOET U OOK MEE

Stuur dan aub een berichtje.

Lieve  groetjes

Hellen

€ 15 02-02-2019 | 16:15
€ 5 02-02-2019 | 14:59 Goede actie, Hellen.
€ 5 02-02-2019 | 10:14 Ondanks je ziekte en de beperkingen die dat meebrengt toon je inzet voor de hersenstichting, dat maakt je bijzonder!
€ 5 03-01-2019 | 18:45 Ben trots op je Hellen, wil graag mijn steentje bijdragen. Ondanks je eigen gezondheid ga je gewoon door en denk je aan anderen.
€ 5 01-01-2019 | 20:51 Een mooie actie van iemand die ondanks haar eigen beperking zich nuttig wil blijven maken.