Alle gekleurde haren online!

Hennie Jacobs
van totaal € 100 (45%)

Helaas gaat dit jaar 2020 de Tilburgse zomerkermis niet door deze is geannuleerd in verband met het coronavirus. Daarom gaan wij de alle kleuren haren online doen in de maanden juli en augustus 2020. Voor deze actie kun je de foto's van gekleurde haren opsturen naar actie@hersenstichting.nl.

Je mag met 1 persoon of 2 of 3 personen op de foto met gekleurde haren rood, blauw, geel en groen. Als je met 2 of 3 personen op de foto gaat houd afstand van elkaar en denk aan 1,50 meter afstand. Je mag ook een pruik opdoen als je een kaal hoofd hebt.

Als je de foto's opstuurt, kun je een kleine donatie doen voor de Hersenstichting. Ik hoop dat in 2021 de Tilburgse zomerkermis wel doorgaat en dat ik jullie dan zie op de laatste zondag bij de alle kleuren "Harendag".

De foto's kunnen ook worden gedeeld op de social media kanalen van de Hersenstichting en andere media kanalen.

€ 10 07-07-2020 | 20:48
€ 10 01-07-2020 | 09:27 U, en al uw activiteiten, toveren een glimlach op mijn gezicht. "U kan niet gemist worden"! Hartelijke groet, Hanna
€ 15 22-06-2020 | 23:25 Super dat u weer aan anderen denkt! Daar help ik u graag aan mee.
€ 10 19-06-2020 | 15:15 Super trots op jou Hennie Jacobs! Altijd in de weer voor anderen.