Alle gekleurde haren online, ook in 2021!

Hennie Jacobs

Nog te gaan

Normal da59e90498482091a810d51cb73930165cb0a293
van totaal € 350 (22%)

Helaas gaat ook in 2021 de traditionele Tilburgse zomerkermis met alle evenementen niet door, deze zal wel in aangepaste vorm plaatsvinden. Daarom gaan wij de actie 'Alle kleuren haren' online doen in de maanden juli tot en met december 2021. Voor deze actie kun je de foto's van gekleurde haren opsturen naar actie@hersenstichting.nl. De foto wordt dan ook op deze website geplaatst.

Je mag met 1 persoon of 2 of 3 personen op de foto met gekleurde haren rood, blauw, geel en groen. Als je met 2 of 3 personen op de foto gaat houd afstand van elkaar en denk aan 1,50 meter afstand. Je mag ook een pruik opdoen als je een kaal hoofd hebt.

Als je de foto's opstuurt, kun je een kleine donatie doen voor de Hersenstichting. Ik hoop dat in 2022 de traditionele Tilburgse zomerkermis wel doorgaat en dat ik jullie dan zie op de laatste zondag bij de alle kleuren "Harendag".

Het zou geweldig zijn als het streefbedrag gehaald kan worden, als een mooi kerstcadeau voor de Hersenstichting.

De foto's kunnen ook worden gedeeld op de social media kanalen van de Hersenstichting en andere media kanalen.

Ik wil met mijn actie speciaal aandacht vragen voor overprikkeling bij mensen met een hersenaandoening en voor cognitieve klachten na corona.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 10 30-07-2021 | 13:33 Ik ken Hennie Jacobs en wil hem desgevraagd graag helpen door een donatie te doen voor dit goede doel.
€ 5 28-07-2021 | 16:24
€ 25 19-07-2021 | 20:20