De elfstedentocht voor Geert

Dit is de actie van Ida Dijkstra Plat

( Lid van team: Team Geert  )

van totaal € 2.500 (28%)

Hessie en Ida twee enthousiaste sportieve zussen! Beide hadden we een schoonvader die Geert heette, en beide zijn wij die verloren aan een hersenaandoening.

Al jaren spraken we over de elfstedentocht fietsen op een tandem samen en dan voor een goed doel. Dit jaar hebben we er werk van gemaakt. We kochten een 30 jaar oude tandem met 3 versnellingen lieten hem opknappen door een topper van een fietsenmaker uit Berlikum (zie sponsers) En hoera we werden ook nog ingeloot voor de elfstedentocht!

Het goede doel was al snel duidelijk de hersenstichting, fietsen ter nagedachtenis aan onze beide lieve schoonvaders, en voor alle mensen die in wat voor vorm dan ook te maken hebben met een hersenaandoening! Want voor onderzoek is geld nodig veel geld!

Met deze actie hopen we dan ook heel veel geld bijelkaar te fietsen zodat we een steentje bij kunnen dragen!

€ 15 21-07-2019 | 20:04 Ik vind het een top prestatie van Ida en Hessie en wil graag het doel steunen waar ze voor hebben gefietst.Top dames!
€ 5 11-06-2019 | 17:17 Geweldig dat jullie dit doen. Top
€ 25 11-06-2019 | 07:14 Mooi initiatief van buurtbewoonster om geld in te zamelen voor onderzoek naar deze hersenziekte
€ 25 09-06-2019 | 20:27
€ 50 26-05-2019 | 14:09 Succes met jullie actie, groetjes Marc