Janis Dylan

Met 1PK voor de Hersenstichting (2020)

Yes! De campings gaan weer open en rond half juni vertrek ik nu toch met Bono en mijn hondjes.

Mensen op de wagen meenemen zoals ik vorig jaar deed kan niet. Alternatieve actie die ik bedacht heb is dat ik in 10 weken naar Vernusse in midden Frankrijk wil proberen te gaan reizen.

Donaties zijn vanzelfsprekend welkom en voor de hersenstichting absoluut nodig!

DEEL 2 Nadat ik vorig jaar 1065 euro opgehaald heb ga ik dit jaar weer met een schone lei starten. Met mijn pony Bono zal ik door Nederland reizen en onderweg mensen op de campings die ik aandoe uitnodigen om een ritje mee te maken en als dank daarvoor een donatie bij mijn actie over te maken. De hersenstichting heb ik uitgekozen om 2 redenen. In 2014 overleed mijn moeder aan de gevolgen van een beroerte in haar kleine hersenen. Ze was mijn bruggetje en hulp in de wereld en ik mis haar nog elke dag. Zelf ben ik afgekeurd ben vanwege autisme en op deze manier toch een bijdrage kan leveren in de maatschappij. Ook zou het geweldig zijn als ze in de toekomst iets kunnen doen aan deze onzichtbare beperking.

30-04-2022

Hedwig