Jeroen Kalsbeek

Verschillende opties, altijd een doel!

De afgelopen jaren heb ik me ingezet voor het KWF door middel van meerdere deelnames aan de Alpe D'HuZes. Een sportieve prestatie koppelen aan een goed doel dat is toch een fantastische combinatie. Vanwege de geboorte van onze lieve dochter afgelopen jaar is onze prioriteit anders komen te liggen en hebben we besloten een jaartje over te slaan en niet naar Frankrijk af te reizen dit jaar. Toch merk ik dat ik een doel nodig heb op sportief gebied om echt vooruit te komen met de trainingen. Voor dit jaar heb ik op sportief gebied mijn doel weer gevonden en ga ik voor de 3e keer de Elfstendentocht fietsen. Dat idee was er al langer maar het idee om hier een goed doel aan te koppelen is pas geleden op komen borrelen en ja hoe kan het ook anders, het goede doel voor dit jaar wordt de hersenstichting. Zoals jullie allemaal wel weten is mijn vader getroffen door een virus in de hersenen in september 2019. De periode daarna is voor ons als familie erg onzeker geweest kijkende naar of en zo ja hoe mijn vader van dit virus zou kunnen herstellen. Nog steeds is er veel onzekerheid over het daadwerkelijke herstel. Wij waren ons zeker bewust van hoe kwetsbaar een mens is als er schade in de hersenen optreedt, echter het daadwerkelijk van dichtbij meemaken hoe een geliefde getroffen wordt door een hersenaandoening is met geen pen te beschrijven. Geld is er nodig om onderzoeken te financieren, om te komen tot gepaste behandelplannen en zelfs in de toekomst het kunnen voorkomen van hersenletsel. Daarom wil ik toch graag ook dit jaar mijn sportieve doel, het fietsen van de elfstedentocht, combineren met een goed doel en in dit geval de hersenstichting. Ik heb als doel gesteld om €235,- op te halen voor het goede doel, welke gelijk staat aan het aantal kilometers dat ik ga fietsen met de elfstedentocht, voor elke kilometer €1,- Natuurlijk droom ik van een nog mooier bedrag wat deze actie op gaat leveren nadat de elfstedentocht voltooid is, maar je moet ergens een doel stellen natuurlijk. Hopelijk willen jullie mij steunen met dit initiatief en hebben jullie een donatie over voor de hersenstichting! Mijn dank ik groot!

Annalies

29-02-2020