Stichting Lofleif

Lofleif maandchallenge: Hersenstichting

Doneer en krijg:

• Een goed gevoel, want je steunt een nobel doel.
  • Kans op het winnen van het boek 'Brain Food' van Charlotte Labee t.w.v. 26,50 euro.
  • 20% korting op je eerste bestelling bij Lofleif. Ons platform is vanaf september '21 live!

Wij leven op onze grote wereldbol genaamd de aarde. Maar iedereen heeft ook zijn eigen 'wereldje' die wordt gevormd in je hoofd. In de hersenen wordt jouw kijk op de wereld bepaalt. Het ontvangt hoe jij zaken waarneemt en hoe jij jouw gedrag en communicatie aanstuurt. Deze complexe wereld op zichzelf heeft miljoenen verbindingen tussen het bewustzijn en het onbewuste.

De hersens worden gevormd door aangeboren genetische bepalingen en ook door ervaringen van het leven. Al deze interne en externe factoren beïnvloeden jouw visie op het leven. Fysiek en mentaal zijn nauw verbonden. Zodra het mentaal slecht gaat ga je dit ook in je lijf voelen & dit werkt ook zo andersom. De hersenen zijn een kostbaar bezit in de gehele wisselwerking van je lichaam. Zowel aangeboren afwijkingen of niet-aangeboren letsel kan daadwerkelijk iemands leven op zijn kop zetten.

1 op de 4 mensen heeft een hersenaandoening. Hersenaandoeningen zijn helaas hard op weg de grootste ziekte van Nederland te worden. En vroeg of laat raakt het ons allemaal. Hierom wil Lofleif zich deze maand inzetten om deze mensen te kunnen helpen. Het streefbedrag is om 500 euro voor de Hersenstichting op te halen. De Hersenstichting investeert breed in baanbrekende oplossingen die hersenaandoeningen helpen voorkomen, afremmen, of genezen. Nu en in de toekomst.

Jurriën

31-05-2021

Alexander

31-05-2021

24-05-2021

Prestaties

Totaal afgelegd 0 m (0%). Mijn doel afstand: 1 km.

HersenVrienden