Team Iris 4 Hersenstichting

Dit is de actie van Luc Zweerts

( Lid van team: Team Iris )

van totaal € 100 (597%)

Op 1 sept as. loop ik mee met team Iris. Iris is een hele goede vriendin en kreeg 6 jaar geleden te horen dat ze een hersenletsel heeft overgehouden aan een hersenvliesontsteking. Diagnose NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) en de kei harde boodschap " Deal with it.
En dat heeft ze gedaan. Kei hard knokken om haar leven op de rit te krijgen en kleine stapjes zetten om langzaam weer mee te kunnen doen met wat 6 jaar geleden heel normaal en gemakkelijk was. Iris rent om aandacht te vragen voor NAH en ik ren mee.
Lees Iris haar verhaal en doneer mee om haar doel te bereiken en help haar mentaal de finish over.
Many thanks!!!

€ 10 25-08-2019 | 14:34
€ 25 22-08-2019 | 14:16 Top evenement, top doel! Succes voor het hele team!
€ 25 21-08-2019 | 12:55 Succes!!
€ 25 20-08-2019 | 21:37
€ 25 20-08-2019 | 10:04 Zet m op lucky! Op de voorvoetjes ...😂