De Gezusters rijden een Barrel Challenge voor de Hersenstichting

Maria Straatman
van totaal € 500 (110%)

Voor de 2e keer rijden wij....de zusters Martha en Maria weer een Barrel Challenge. Nu hebben we samen wel vaker gekke ideeën. Vorig jaar gereden we naar spanje en dat vonden we wel goed zo omdat het wel een pittige rit is, maar naar een tijdje begon het weer te knagen. Daarom gaan we dit jaar weer mee en nu naar naar Roemenië, maar we proberen er ook dit jaar weer iets goeds naast te doen en daarom rijden ze deze keer voor de Hersenstichting omdat het een actie is die dichtbij ons staat. Elke familie heeft er wel mee te maken,dus ook wij. Het avontuur gaat 21 juni beginnen en duurt een week, een race van 4500 km in een auto van voor het jaar 2000. Deze prestatie is wel een donatie waard vonden we.

Bedankt en groetjes de Gezusters

€ 172 26-08-2019 | 11:27 Na onze Barrel Challange kwam er nog geld binnen en we zijn blij met onze behaalde bedrag. We hopen dat we een klein beetje hebben bijgedragen aan dit goede doel. Groetjes Martha Maria
€ 78 21-06-2019 | 21:22
€ 40 29-05-2019 | 13:09 wil graag de mensen bedankten die geld in de busjes hebben gestort in Leek