Als één schaap over de Dam is...

Michiel Hulshof
van totaal € 2.500 (120%)

Hersenaandoeningen zijn niet alleen wereldwijd, maar ook in Nederland veel voorkomend: bij maar liefst 1 op de 4 mensen komt een dergelijke aandoening voor. Hersenaandoeningen zijn vaak niet zichtbaar op het eerste oog, wat voor vervelende situaties kan zorgen. Daarnaast is van veel hersenaandoeningen de oorzaak nog niet bekend en is er dus meer onderzoek hiernaar nodig. Dat is de reden dat wij, namens de hersenstichting, de Dam-tot-Damloop rennen op 18 september 2022: wij hopen zo deze veel voorkomende aandoeningen meer onder de aandacht te brengen en geld op te halen voor onderzoek.

Vorig jaar kon wegens Corona de loop helaas niet doorgaan, vandaar dat wij het dit jaar nog eens proberen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ook heeft ons team dit jaar twee nieuwe aanwinsten, Ryan en Reinier! Zes vrienden uit Utrecht, 16 kilometer en minstens 2500 euro die we streven op te halen! Wil jij samen met ons weer een steentje bijdragen aan een gezondere toekomst? Doneer dan en help ons mee! Wat zeg je van een startbedrag van 1 euro per kilometer..?
Liefs
Sophie, Julie, Thomas, Ryan en Michiel

€ 5 20-09-2022 | 19:54