Als één schaap over de Dam is...

Michiel Hulshof
van totaal € 750 (247%)

Hersenaandoeningen zijn niet alleen wereldwijd, maar ook in Nederland veel voorkomend: bij maar liefst 1 op de 4 mensen komt een dergelijke aandoening voor. Hersenaandoeningen zijn vaak niet zichtbaar op het eerste oog, wat voor vervelende situaties kan zorgen. Daarnaast is van veel hersenaandoeningen de oorzaak nog niet bekend en is er dus meer onderzoek hiernaar nodig. Dat is de reden dat wij, namens de hersenstichting, de Dam-tot-Damloop rennen op 19 september 2021: wij hopen zo deze veel voorkomende aandoeningen meer onder de aandacht te brengen en geld op te halen voor onderzoek.
Vijf vrienden uit Utrecht, 16 kilometer en minstens 750 euro die we streven op te halen! Wil jij samen met ons je steentje bijdragen aan een gezondere toekomst? Doneer dan en help ons mee! Wat zeg je van een startbedrag van 1 euro per kilometer..?
Liefs
Sophie, Julie, Lieke, Thomas en Michiel

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 5 20-09-2021 | 14:25
€ 20 20-09-2021 | 13:56
€ 7,50 20-09-2021 | 11:57 Ik heb gedoneerd omdat de Hersenstichting goed werk verricht, en ik zelf ook een hersenprobleem heb gehad, en er nog eentje heb...
€ 5 19-09-2021 | 23:41