Enjoy Elsa

Oda Korfage
van totaal € 100 (960%)

Onze dochter kreeg vanuit het niets op 7 jarige leeftijd een hersenbloeding. Wij, haar vader moeder twee broers en twee zusjes konden toen niet vermoeden wat dit voor ons allemaal voor gevolgen zou hebben.
Elsa is nu 27 jaar en een geweldig doorzetter. HBO-OPLEIDING afgerond met heel veel ups en downs en heel hard aan het werk om haarzelf in de maatschappij op de kaart te zetten. Maar wat is dat moeilijk!
Verder werk ik op een zorgboerderij met ouderen met de ziekte alzheimer. Geweldig mooi werk maar ook alle dagen nog heel veel persoonlijke strijd voor onze “medewerkers” en hun families.
Dit jaar loop ik voor de derde keer de Vierdaagse van Nijmegen en wil dit jaar donaties verzamelen voor de Hersen Stichting. Helpt u mij??

€ 10 03-03-2020 | 15:31
€ 10 27-02-2020 | 18:56 Ik leef al zo lang mee!
€ 50 23-02-2020 | 21:34 Super initiatief!
€ 5 11-02-2020 | 12:04 Omdat we allemaal wandelen en hopen nog heeeeel lang gezond te blijven!
€ 25 10-02-2020 | 20:32 Voor dit goede doel doe ik graag mee, en Oda het gaat je vast weer lukken in Nijmegen💪🏼