Ronel stopt als directeur Mebin BV

Nog te gaan

Normal 8fcdb912142d492bd8a5bf253e981f9c880bd815
van totaal € 2.000 (40%)

Op 1 september 2021 stopt Ronel met haar functie als algemeen directeur van Mebin B.V. U bent uitgenodigd voor het event dat wij op 2 september hiervoor organiseren.

In plaats van bloemen of wijn als cadeau waardeert Ronel het als er een donatie wordt overgemaakt naar de Hersenstichting.

Mebin B.V. en HeidelbergCement dragen de Hersenstichting een warm hart toe. Zo maken bijvoorbeeld veel van onze medewerkers al dagelijks een ommetje met behulp van de app van de Hersenstichting.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 50 26-07-2021 | 15:22
€ 75 26-07-2021 | 10:45