Stappenchallenge SurePay

SurePay B.V.
van totaal € 750 (105%)

Als bedrijf willen wij de vitaliteit van onze medewerkers stimuleren en de verbinding met elkaar opzoeken, maar vinden we het ook belangrijk om bij alles wat we doen ook na te denken over de maatschappij. Om deze reden hebben we een donatie gekoppeld aan het aantal punten dat wij als medewerkers ophalen in onze stappen challenge. Zo kunnen wij iets terug doen voor de Hersenstichting, maar ook onze medewerkers stimuleren te denken aan hun eigen vitaliteit.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 787,86 28-07-2021 | 16:11 Onze donatie is gebaseerd op onze stappen challenge. Met al onze collega's samen hebben wij deze donatie bij elkaar gewandeld in het kader van stimuleren van vitaliteit en direct iets bijdragen aan een maatschappelijk doel.