Rennen voor de Hersenstichting

Tim Adema

( Lid van team: Koen en Tim )

van totaal € 5.000 (0%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 42 km | Bereikt 0%

Hallo allemaal, Wij, Tim en Koen, gaan op 24 oktober de marathon van Rotterdam lopen. Naast dat dit voor ons een sportieve prestatie is, koppelen we ons lopen aan het inzamelen van geld voor een goed doel. In ons geval de hersenstichting. Wij hebben voor dit doel gekozen omdat Koen een hersenziekte heeft. Medio 2018 werd hij getroffen door het zeer zeldzame Kleine- Levin Syndroom met als gevolg dat zijn kortetermijngeheugen niet meer werkte. Koen vergat alles na 30 minuten tot een één uur weer. Gelukkig kreeg Koen na 2,5 jaar spontaan zijn geheugen weer terug. Ze weten niet hoe het is ontstaan, en ook niet hoe Koen weer is hersteld. Dit is een voorbeeld van een gebied waar nog onderzoek nodig is, maar ook op vele andere terreinen wil de hersenstichting onderzoek doen. Wij willen geld voor de hersenstichting inzamelen zodat er meer onderzoek mogelijk is naar de hersenen. Willen jullie ons sponsoren? Elk bedrag is welkom. Doneren kan via de volgende link: https://getfunded.nl/campagne/17557-hardlopen-voor-de-hersenstichting

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.