Sportmarathon vijfheerenlanden

Dit is de actie van Tinja van Zanten

( Lid van team: Sport marathon vijfheerenlanden TEAM Minggus PT en Puur sport  )

van totaal € 2.000 (11%)

We doen met meerdere teams mee aan een sportmarathon op 14 en 15 juni 2019. 24 uur met een team strijden voor een goed doel. Onze keus is gevallen op de hersenstichting. Nadat 1 van onze instructeurs zijn nichtje (35 moeder van vier jonge kids) helaas is getroffen door een herseninfarct. Nog geen 4 dagen later ook 1 van onze leden (41 moeder 2 jonge kids) getroffen door een herseninfarct veroorzaakt door een aneurysma in de halsslagader. Komt het voor ons allemaal dichtbij en willen we graag dit doel steunen! Met beide gaat het inmiddels een stuk beter. Ook zij zullen zich inzetten tijdens de marathon.

€ 15 14-06-2019 | 18:05 Omdat mijn lieve moeder mee doet!
€ 100 14-06-2019 | 17:05 Super trots op jullie dat jullie dit samen doen!
€ 10 14-06-2019 | 14:25
€ 50 14-06-2019 | 08:33