Benefiet schilderijenverkoop

van totaal € 500 (84%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 1 km | Bereikt 0%

Mijn vader, Kees van Schie (1930-2017), was parkinsonpatient en doneerde zijn hersenen voor wetenschappelijk onderzoek aan de Hersenstichting.

Omdat we nu met zijn schilderwerk-nalatenschap zitten leek het ons een mooi gebaar om tegen elk aannemelijk bod schilderijen van hem te verkopen en de gehele opbrengst in zijn geest aan de Hersenstichting te doen toekomen.

Er is voor elk wat wils wel wat bij, aquarellen, acryl, ingelijst, oningelijst, groot, klein, experimenteel, abstract, figuratief, naakten, etsen, schetsen.

Belangstellenden kunnen bij ons in "RondoM" in Wilhelminaoord langskomen om wat uit te zoeken tegen elk aannemelijk bedrag.

We laten de actie nog een paar maanden doorlopen, dus als u in de buurt bent: loop gerust binnen!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 420 08-09-2021 | 12:22