HSL Edwin van der Sar Foundation

Vigo Hagendijk

( Lid van team: The Goalies )

Nog te gaan

van totaal € 1.000 (36%)

Wij komen in ACTIE voor de Edwin van der Sar Foundation!

Ik ben lid van team The Goalies!

De missie van de Edwin van der Sar Foundation is om de kwaliteit van leven en het toekomstperspectief van mensen met niet-aangeboren hersenletsel (NAH) te verbeteren. Onder het motto 'never ever give up' realiseren zij projecten ter ondersteuning van mensen met hersenletsel op het gebied van revalidatie en participatie. Samen werken ze om de zorg voor patiënten met een hersenbeschadiging te verbeteren en ze zetten ‘bewegen’ in als middel om herstel van hersenfuncties en sociaal contact te bevorderen. Daarnaast richten ze zich ook op preventie en het geven van voorlichting over hoe we onze hersenen gezond en fit kunnen houden.

Sinds 1 januari 2021 is de Edwin van der Sar Foundation officieel lid van de hersenstichting.

Helpt u ons mee met geld inzamelen voor de Edwin van der Sar Foundation? Met uw steun kunnen wij ervoor zorgen dat leven met hersenletsel dragelijker wordt! Dus doneer als dat kan, maar ook vooral delen!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 15 18-01-2022 | 09:09
€ 5 15-12-2021 | 15:02 Goeie aktie veel succes
€ 40 10-12-2021 | 09:56
€ 33,33 09-12-2021 | 20:44 Elke bijdrage, hoe klein ook, is nodig en welkom!
€ 15 09-12-2021 | 15:24