Vlammen tussen de Dammen

Vincent van der Bent

Nog te gaan

van totaal € 150 (160%)

Beweging is een bewezen middel om lichaam- en hersenfuncties te verbeteren. Helaas gaat sporten vaak lastig voor mensen die te maken hebben met de gevolgen van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hartstilstand. Terwijl voor deze groep bewegen vaak essentieel is voor het herstel. De Hersenstichting zet zich in om voor deze mensen een geschikte omgeving te creëren om te sporten. Hiervoor (en voor en natuurlijk vele andere nuttige dingen die de hersenstichting doet) is geld nodig. Omdat sport en gezonde hersenen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn loop ik, namens de Hersenstichting, de Dam tot Damloop. Wil jij ook bijdragen aan Gezonde Hersenen voor iedereen? Doneer dan en help de Hersenstichting!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 30 30-07-2021 | 16:56 Thanks for burning calories for a good cause Vincent!
€ 40 21-07-2021 | 09:47
€ 15 20-07-2021 | 10:57 Omdat ik wil meehelpen om onze hersenen gezond te houden
€ 10 17-07-2021 | 22:09 Ga ervoor Vincent het zit allemaal tussen de oren
€ 15 16-07-2021 | 17:15