Dam tot Damloop 2021 afgelast; verplaatst naar 18 september 2022

Tot onze grote teleurstelling is besloten dat de Dam tot Damloop en Damloop by night op 18 en 19 september opnieuw niet door kunnen gaan. Aanleiding zijn de meest actuele coronamaatregelen van het kabinet, waarbij de 1,5 meter maatregel in elk geval tot 20 september van kracht blijft. Onze goede doelenteams blijven geldig voor de editie van op zondag 18 september 2022.

Ren voor Gezonde Hersenen voor iedereen!

Op 18 september 2022 rent Team Hersenstichting tijdens de Dam tot Damloop de 10 Engelse mijl om geld in te zamelen voor Gezonde Hersenen voor iedereen. Ren je mee? Of ken je iemand die wel van een sportieve uitdaging houdt?  We hebben 1 team compleet. In teams 2 zijn nog 3 kaartjes te vergeven. Wacht niet te lang, want als de kaarten op zijn, zijn ze op.

Deelnemers ontvangen een startbewijs, een Hersenstichting t-shirt en een dopper. Deze krijg je van te voren thuisgestuurd. En uiteraard staan we bij de finish om je persoonlijk te bedanken. Voorwaarde is wel dat je minstens € 150,00 zelf aan donaties bij elkaar werft.

Hoe meld je je aan:

• Inschrijven kan via een mailtje aan actie@hersenstichting.nl
  • Daarna kun je op onze actiewebsite, binnen deze projectpagina, een actie starten om donaties in te zamelen.
  • Deel jouw actiepagina op alle manieren die je kunt verzinnen en maak zo bij familie en vrienden bekend dat je in actie komt voor de Hersenstichting.

Verenig het nuttige met het aangename en kom in actie voor de Hersenstichting. We zien je aanmelding voor de editie 2022 via actie@hersenstichting.nl tegemoet!

Veel succes met alle voorbereidingen

€ 5 20-09-2021 | 14:25 Aan: Als één schaap over de Dam is...
€ 20 20-09-2021 | 13:56 Aan: Als één schaap over de Dam is...
€ 7,50 20-09-2021 | 11:57 Aan: Als één schaap over de Dam is... Ik heb gedoneerd omdat de Hersenstichting goed werk verricht, en ik zelf ook een hersenprobleem heb gehad, en er nog eentje heb...