Mondkapjes voor de Hersenstichting

Mevrouw Agaath Hakvoort is als collectant betrokken bij de Hersenstichting maar wilde graag iets meer doen. Vanwege de corona is zij mondkapjes gaan maken. Eerst voor Buurtzorg, maar nu ook voor het Goede Doel. Met veel plezier maakt zij de mondkapjes voor de Hersenstichting. Deze mondkapjes zijn te wassen op 60 graden

U kunt een mondkapje bestellen door op een artikel te staan en vanuit daar de donatie te doen. Er wordt gevraagd om uw adres. Uw adres geven we door aan mevrouw Hakvoort, zodat zij het mondkapje kan opsturen.

De mondkapjes kunnen worden besteld, zolang de voorraad strekt.

Kies een bedrag
€ 5 Doneren Mondkapje 2 - Herbruikbaar mondkapje 2: wit met roze stippen 7 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 3 - Herbruikbaar mondkapje 3: rood met witte bloemen 6 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 4 - Herbruikbaar mondkapje 4: roze met witte sterren 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 5 - Herbruikbaar mondkapje 5: wit met roze bloemen 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 8 - Herbruikbaar mondkapje 8: blauw met rode bloemen 6 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 9 - Herbruikbaar mondkapje 9: effen zwart 10 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 11 - Herbruikbaar mondkapje 11: wit met bruine bloemen 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 12 - Herbruikbaar mondkapje 12: half blauw effen / half blauw met bloemen 3 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 13 - Herbruikbaar mondkapje 13: Grijs / zwart gestreept 6 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 14 - Herbruikbaar mondkapje 14: crème kleurig met motief 5 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 15 - Herbruikbaar mondkapje 15: Friese vlag 10 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 16 - Herbruikbaar mondkapje 16: wit met gele bloemetjes 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 17 - Herbruikbaar mondkapje 17: wit met zwarte / blauwe / rode lijnen € 5 Doneren Mondkapje 18 - Herbruikbaar mondkapje 18: turkoois met bloemetjes 8 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 19 - Herbruikbaar mondkapje 19: wit met zwarte stippen 9 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 21 - Herbruikbaar mondkapje 21: blauw met patroon 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 22 - Herbruikbaar mondkapje 22: wit met patroon 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 23 - Herbruikbaar mondkapje 23: effen blauw 7 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 24 - Herbruikbaar mondkapje 24: effen wit met glans motief 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 25 - Herbruikbaar mondkapje 25: wit met gele bloemen 3 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 26: - Herbruikbaar mondkapje 26: geel gestreept € 5 Doneren Mondkapje 27 - Herbruikbaar mondkapje 27: blauw / wit geruit 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 28 - Herbruikbaar mondkapje 28: geel met motiefjes 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 29 - Herbruikbaar mondkapje 29: blauw met stippen en bloemen 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 30 - Herbruikbaar mondkapje 30: zwart met grijze rondjes 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 31 - Herbruikbaar mondkapje 31: donker oker geel € 5 Doneren Mondkapje 32 - Herbruikbaar mondkapje 32: effen donker grijs 3 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 33 - Herbruikbaar mondkapje 33: blauw met grote gekleurde bloemen 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 34 - Herbruikbaar mondkapje 34: wit met roze rozen 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 35 - Herbruikbaar mondkapje 35: donkergrijs met patroon € 5 Doneren Mondkapje 36 - Herbruikbaar mondkapje 36: goudbruin met patroon 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 37 - Herbruikbaar mondkapje 37: grijs met blokken patroon 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 38 - Herbruikbaar mondkapje 38: zwart met bloemen patroon 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 39 - Herbruikbaar mondkapje 39: wit met rode ruit 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 40 - Herbruikbaar mondkapje 40: zwart / grijs gestreept 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 41 - Herbruikbaar mondkapje 41: bruin met tijgerprint 9 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 42 - Herbruikbaar mondkapje 42: oranje € 5 Doneren Mondkapje 43 - Herbruikbaar mondkapje 43: rood met bloem motief 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 44 - Mondkapje 44: bruin / zwart safari print 5 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 45 - Herbruikbaar mondkapje 45: wit met rode strepen 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 46 - Herbruikbaar mondkapje 46: effen grijs 3 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 47 - Herbruikbaar mondkapje 47: donkergrijs met motief 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 48 - Herbruikbaar mondkapje 48: effen zwart 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 50 - Herbruikbaar mondkapje 50: zwart met Friese vlag € 5 Doneren Mondkapje 51 - Herbruikbaar mondkapje 51: bloemen geel met blauw 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 52 - Herbruikbaar mondkapje 52: gestreept motief 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 53 - Herbruikbaar mondkapje 53: zwart met blauwe print 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 54 - Herbruikbaar mondkapje 54: blauw met witte bloemen 6 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 55 - Herbruikbaar mondkapje 55: lichtblauw 4 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 56 - Herbruikbaar mondkapje 56: zwart met witte stippen 5 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 57 - Herbruikbaar mondkapje 57: ruitprint rood 2 donateurs € 5 Doneren Mondkapje 58 - Herbruikbaar mondkapje 58: bloemenprint geel / bruin 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 1 - Herbruikbaar mondkapje 1: oranje - rood gevlekt € 5 Doneren Mondkapje 9 - Herbruikbaar mondkapje 9: donkerblauw 1 donateur € 5 Doneren Mondkapje 10 - Herbruikbaar mondkapje 10: donkergroen € 5 Doneren Mondkapje 24 - Herbruikbaar mondkapje 24: wit Ander Bedrag Anders  - Ik wil zelf een bedrag bepalen