Stichting Sterk en Positief

Normal e148a676ae82e956197c4fa585cd7f8f0a83e3b4
van totaal € 280.000 (37%)

Mijn naam is Charles La Haye, 46 jaar.

In november 2017 is er bij mij een hersentumor geconstateerd. Bijna 2 jaar onderweg geweest, geopereerd, 28 bestralingen gehad in het Holland PTC (Delft) en 12 chemokuren achter de rug!

Ondanks neurochirurgie, chemotherapie en bestraling is de prognose van de meeste hersentumoren nog steeds erg slecht. De helft van de patiënten met de meest voorkomende hersentumor, een glioblastoom, is na iets meer dan een jaar niet meer in leven. Er is dus dringend behoefte aan nieuwe therapieën.Dit heeft te maken met de bloed-hersenbarrière.

Dit is in normale omstandigheden erg gunstig want er kunnen zo moeilijker giftige stoffen de hersenen in komen, maar in het geval van hersentumoren is dit juist ongunstig. Chemotherapieën kunnen namelijk hierdoor de tumor moeilijk bereiken.

Omdat kwaadaardige hersentumoren tot op de dag van vandaag niet te genezen zijn hebben we begin 2019 onze stichting "Sterk en Positief" opgericht. In samenwerking met de hersenstichting zamelen we geld in voor noodzakelijk  onderzoek.

Hopelijk kunnen we met uw steun hersentumoren geneesbaar krijgen!

Steun ons en doneer op deze actiepagina van de hersenstichting of op www.sterkenpositief.nl

Met vriendelijke groet, Charles La Haye

€ 15 12-04-2021 | 17:39 Aan: Onderzoek om hersentumoren geneesbaar te krijgen
€ 5 07-04-2021 | 20:58 Aan: Wandelen voor succesvoller behandelen In de tijd dat jij geopereerd werd Reintje, werkte ik samen met Heijmert. Op een afstandje hebben wij met hem en jou meegeleefd en hoe mooi is het dan om nu te lezen dat je naar buiten treedt om geld op te halen. Ik wens je een prachtige wandeling..
€ 50 07-04-2021 | 17:00 Aan: Wandelen voor succesvoller behandelen
€ 25 07-04-2021 | 11:30 Aan: Wandelen voor succesvoller behandelen Reintje wat mooi dat je dit doet. Een goede reis!
€ 10 05-04-2021 | 19:28 Aan: Wandelen voor succesvoller behandelen Beste Reintje, Hoe knap van je, en ja geweldig dat je deze actie verbind aan de stichting sterk en positief deze stichting draag ik om meerdere redenen een warm hart toe. Wens jou veel wandelplezier en inspiratie om ondanks je beperkingen in je gezondheid het maximale uit je leven te halen.