Stichting Sterk en Positief 18 september 2021 wandelen Leiden marathon

Wandelen Leiden marathon opnieuw geannuleerd!

Ook dit jaar in 2021 is dit prachtige evenement geannuleerd i.v.m. Covid-19.

DIt vinden wij heel erg en jammer maar helaas heeft de organisatie van de Leiden marathon dit besloten.

==============================================================================

Ons doel was om met minimaal 30 mensen de 10 kilometer te wandelen en minimaal € 5000,- op te halen voor onderzoek naar hersentumoren; www.sterkenpositief.nl

Wil jij de halve of hele marathon wandelen? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk!

Hoe werkt het?

• Je stuurt voor 1 augustus 2021 een mail met je naam en shirtmaat en welke afstand je wilt lopen naar: actie@sterkenpositief.nl
  • Je ontvangt van ons een gratis wandel shirt ter waarde van € 25,- (zie foto's)
  • Je sponsortarget is minimaal € 75,-