Blij op de Boerderij

Blij op de Boerderij Carbage run 2020
Normal d3c845e339fdf761de65ab2cc62c1ecb25bc3cec
van totaal € 500 (59%)

Team Blij op de boerderij is gevormd door Teun Sprenkeling , Teun wilde dolgraag een keer de carbage run rijden en heeft zich op 5 sept. j.l. ingeschreven om dit te gaan doen . In week 35 - 2020 gaat het gebeuren , want Teun zit erbij ! Met Teun zijn enthousiasme heeft hij ondertussen het hele gezin aangestoken met het runner virus . Doordat Teun een team naam moest bedenken werd dat Blij op de Boerderij , dit omdat hij deze naam zelf heeft bedacht toen zijn ouders een zorgboerderij starten voor mensen met een zorgvraag in 2012. Omdat Teun en het gezin vinden dat er met een extra doel gereden moet worden , werd er nagedacht welk doel dat moest zijn , want met vele goede doelen zijn ze op de boerderij betrokken. Om een zo breed mogelijk doel te bereiken , is er gekozen voor de hersenstichting , dit ook mede door ervaring binnen het gezin en de dagbesteding ,denk aan hersentumoren , herseninfarct , dementie , alzheimer , Parkinson , autisme , migraine , burn out , psychische problematiek en andere N.A.H aandoeningen etc.

€ 15 18-09-2019 | 18:12
€ 10 13-09-2019 | 15:43