Blij op de Boerderij

Blij op de Boerderij Carbage run 2020
Normal d3c845e339fdf761de65ab2cc62c1ecb25bc3cec
van totaal € 2.500 (18%)

Team Blij op de boerderij is gevormd door Teun Sprenkeling , Teun wilde dolgraag een keer de carbage run rijden en heeft zich op 5 sept. j.l. ingeschreven om dit te gaan doen . In week 35 - 2020 gaat het gebeuren , want Teun zit erbij ! Met Teun zijn enthousiasme heeft hij ondertussen het hele gezin aangestoken met het runner virus . Doordat Teun een team naam moest bedenken werd dat Blij op de Boerderij , dit omdat hij deze naam zelf heeft bedacht toen zijn ouders een zorgboerderij starten voor mensen met een zorgvraag in 2012. Omdat Teun en het gezin vinden dat er met een extra doel gereden moet worden , werd er nagedacht welk doel dat moest zijn , want met vele goede doelen zijn ze op de boerderij betrokken. Om een zo breed mogelijk doel te bereiken , is er gekozen voor de hersenstichting , dit ook mede door ervaring binnen het gezin en de dagbesteding ,denk aan hersentumoren , herseninfarct , dementie , alzheimer , Parkinson , autisme , migraine , burn out , psychische problematiek en andere N.A.H aandoeningen etc.

Nu wil het geval dat op 7-1-2020 Teun zelf betrokken is geraakt bij een zwaar auto ongeluk hij was bijrijder en heeft wonder boven wonder er niets aan overgehouden , mentaal was het wel even slikken. 10 dagen later heeft zijn oudere zus een zwaar verkeersongeval gehad en is daar zwaar gewond uitgekomen , zij ligt nog steeds in het ziekenhuis met hersenletsel . Uiteraard vroegen wij ons af of het nog wel verstandig was deze run te gaan rijden ...2 auto ongelukken gaat je niet in de koude kleren zitten , zeker wanneer er 1 kind nog ligt te vechten , maar Teun is vastberaden om voor zijn zus en voor de hersenstichting te gaan rijden ! Hij heeft het streefbedrag verhoogd en hoopt in Augustus 2020 dit bedrag bij elkaar te hebben gesprokkeld.

Wil jij teun en zijn zus en team helpen en daarbij ook de hersenstichting steunen , doneer dan snel!

€ 25 05-02-2020 | 18:44 Mooi doel! Succes Teun.
€ 50 03-02-2020 | 07:26
€ 25 02-02-2020 | 15:55 Teun zet hem op.
€ 15 01-02-2020 | 16:19 Team Teun, veel succes!!!
€ 10 29-01-2020 | 11:04 Beste Teun! Heel veel succes met de Garbagerun. Hersenen moeten goed functioneren. Dat dat soms niet altijd vanzelfsprekend is maak ik in mijn familie ook mee. Daarom wil ik jou namens mijn bedrijf ook steunen. Want ook bij gezondheid, sport en fit blijven zijn gezonde hersenen belangrijk. Succes!!