BRAINIACS

STEUN TEAM BRAINIACS IN DEZE TE GEKKE CHALLENGE
van totaal € 500 (174%)
Op donderdag 30 december om 12:00u starten wij, team Brainiacs, met onze (te) gekke hardloop challenge. Elke 4 uur willen wij 4 mile, dus 6.43km, gaan hardlopen en dat voor 24 uur totaal. Ons schema ziet er dus als volgt uit. DONDERDAG 30 DEC START 12:00u etappe 1 ( 6.43km) 16:00u etappe 2 (idem) 20:00u etappe 3 ( idem) 24:00u etappe 4 ( idem) VRIJDAG 31 DEC 04:00 etappe 5 ( idem) 08:00 etappe 6 ( idem) FINISH 12:00 etappe 7 ( idem) Geïnspireerd door Ultra Runner David Goggins willen we bewijzen dat met de juiste mindset je in staat bent tot veel! De bedoeling is dus om 45.01km in 24 uur en in div etappes te gaan hardlopen. We willen hier mee aandacht vragen voor de belangrijkheid van bewegen voor onze hersenen. Hoe meer beweging hoe gezonder onze hersenen. En met de juiste mindset kunnen wij mensen veel meer dan we zelf denken UW STEUN WORDT MEER DAN GEWAARDEERD!
€ 10 01-01-2022 | 19:05
€ 15 31-12-2021 | 10:55
€ 10 31-12-2021 | 07:12
€ 10 30-12-2021 | 22:07 @Robin, mijn held… Zoals altijd zet jij je geweldig in en nu voor een goed doel. Volgend jaar in Vathorst doe ik met je mee. Succes nog maat! Je kan het… Arno
€ 25 30-12-2021 | 20:34 Wat een krachtig initiatief Robin. Zet 'm op Brainiacs!!!