Michel en Werner

Team is afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 3.085 (119%)

Michel en Werner hebben op 02-09-2018 jl. de Tilburg Ten Miles (= 16,09 km) gelopen om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor de Hersenstichting. Zie ook de bijbehorende actiepagina.

€ 26 03-10-2018 | 13:56
€ 69 02-10-2018 | 17:11 Wat een prachtig resultaat! Bedankt dat jullie dit hebben opgezet! John zou enorm trots zijn op jullie. Laten we hopen, dat er met dit geld stappen gemaakt kunnen worden waarmee anderen geholpen kunnen worden.
€ 10 25-09-2018 | 22:34
€ 50 25-09-2018 | 21:53 Bijna altijd is een enge ziekte (gelukkig) 'een ver van mijn bed show'. De ziekte en lijdensweg die John, Lisette, Steven, Werner en Gerben overkomen is, greep ons enorm aan. Als overbuurman, neef van Anja, maar zeker ook als vriend van ons hebben we beseft hoe kwetsbaar een menselijk lichaam kan zijn en hoe iedereen plots geconfronteerd kan worden met iets waar wij, maar helaas ook de medische wetenschap, geen enkel vat op heeft. Heel raar, vreemd, onwerkelijk en ook oneerlijk en zeer pijnlijk vinden wij het nog steeds dat 'men' zoveel kan, zoveel weet, de hele wereld in raptempo kan overbruggen, de wetenschap zoveel vorderingen maakt, maar dat zo'n sterke gezonde, sportieve, energieke en positief ingestelde man als John niet geholpen kon worden!! Wij hopen dat wij een heel, heel klein steentje bij kunnen dragen aan de genezing van al die andere mensen die in de toekomst met hetzelfde geconfronteerd gaan worden! Anja en Hans van Kollenburg
€ 15 25-09-2018 | 20:46 Uit respect dat jullie deelnemen door een sportieve prestatie te leveren en daardoor geld inzamelen dat weer allemaal besteed kan worden voor onderzoek van zeldzame hersenaandoeningen.