No Brains No Gains

van totaal € 5.000 (0%)

Hersenaandoeningen komen vaak voor bij ouderen, waardoor de jongere doelgroep hier vaak niet mee bezig is. Vaak wordt dan ook vergeten dat 1 op de 4 mensen een hersenaandoening krijgt. Toch komen hersenaandoeningen niet alleen bij ouderen voor. Zo kwam teamgenoot Lotte er 4 jaar geleden achter dat haar vader de ziekte van Parkinson heeft. Dit heeft niet alleen heel veel effect op haar vader, maar ook op het hele gezin en de vriendengroep. Dit komt ook vaak door de onwetendheid die bij hersenaandoeningen als Parkinson komen kijken.

Met deze reden willen wij door middel van onze inzamelingsactie bewustwording over hersenziektes creëren, zodat het ook voor familie- en vrienden makkelijker word om met ziektes als Parkinson om te gaan.

€ 5 16-02-2021 | 17:43
€ 5 16-02-2021 | 17:42