of Coopers Border aan de wandel

Samen aan de wandel tegen de (onzichtbare) gevolgen van NAH
van totaal € 250 (86%)

In 2016 heeft Joop een herseninfarct gehad met als gevolg NAH. Na een week op de IC gelegen te hebben mocht hij weer naar huis. Toen begon het revalidatie traject en ervaart hij dat veel niet meer gaat als voorheen. Dit is een ontzettend moeilijk en frustrerend om te ervaren. De simpelste dingen blijken ineens een ontzettende uitdaging te zijn omdat je niet meer weet hoe iets moet. Of dat je niet meer op de juiste woorden kan komen. En zo zijn er nog vele voorbeelden van dingen waar je dagelijks tegenaan loopt.

De Hersenstichting zet alles op alles voor gezonde hersenen, om zoveel mogelijk levens te redden en herstellen.
1 op de 4 mensen heeft een hersenaandoening. Hersenaandoeningen zijn helaas hard op weg de grootste ziekte van Nederland te worden. Dit moet stoppen. Want een hersenaandoening zet je leven op z’n kop. En vroeg of laat raakt het ons allemaal. Help de Hersenstichting hersenen gezond te houden.

Vandaar dat Kylie en ik gaan wandelen voor de Hersenstichting tijdens de Alternatieve 4daagse van 21 tot en met 24 juli 2020. Ik stel het zeer op prijs als jullie ons sponsoren door middel van een donatie aan de Hersenstichting.

€ 15 24-07-2020 | 11:13 Belangrijk!!! Barbara van de Burgt sterke vrouw, , die veel onderneemt
€ 15 22-07-2020 | 18:20
€ 15 22-07-2020 | 09:11
€ 25 21-07-2020 | 20:12 NAH heeft veel impact op het leven van de patiënt en zijn/haar naasten!
€ 10 21-07-2020 | 18:20