Papries onderweg

Een Ommetje is het devies - van A'dam naar Wognum lopen de Papries
van totaal € 750 (136%)

De Ommetjes app van de Hersenstichting heeft ons tijdens de lockdown en het thuiswerken gestimuleerd om dagelijks te wandelen. Wij merkten dat het heel verleidelijk is om de hele dag te blijven zitten achter ons computerscherm. Nu wandelen wij als collega’s regelmatig op afstand (bijvoorbeeld tijdens een overleg). Tijdens één van deze werkwandelingen ontstond het idee om voor de hersenstichting te gaan wandelen. Zo zie je maar dat door te wandelen creatieve en uitdagingen ideeën ontstaan.

Wij wandelen op zaterdag 24 april van de thuiswerkplek in Amsterdam naar de thuiswerkplek in Wognum.

Sponsor jij ons? Doneer voor ons team!

Patricia & Priscilla (de Papries)

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 5 16-05-2021 | 19:04
€ 10 05-05-2021 | 10:48
€ 7,50 01-05-2021 | 10:49 Super gedaan leuke collega’s! Trots op jullie.
€ 25 28-04-2021 | 07:37 Eens, 1000€ moet toch lukken? Bij deze 👍🏻 Veel succes en vooral plezier samen!
€ 10 25-04-2021 | 10:12 Prachtige actie, ondanks alle lockdownbeperkingen toch geld inzamelen voor mensen met een hersenaandoening! Petje af!