Rein & Roullie Roeien de Ringvaart

Normal 92c0a0e68b2b405166a89983d0a485c142f5143b
van totaal € 200 (142%)

Beste Mensen,

Wij zijn twee master studenten die aan het einde van hun studie en carriere bij Laga zitten en willen daarom de Ringvaart gaan roeien. Omdat wij het niet alleen maar voor onszelf willen doen, maar ook graag anderen willen helpen hebben wij gekozen om de Hersenstichting te steunen! Wij gaan er van uit dat wij samen met jullie geld kunnen ophalen wat weer ingezet kan worden voor onderzoek!

Wij zouden jullie graag willen vragen om voor ons een kleinigheid te sponsoren en ons aan te moedigen op 22 mei vanaf Leidschendam!

Met vriendelijke groet,

Rein en Roullie

€ 10 22-05-2019 | 16:02
€ 25 22-05-2019 | 14:57
€ 10 22-05-2019 | 00:02
€ 25 16-05-2019 | 14:00
€ 15 16-05-2019 | 11:06 Succes heren!