Rein & Roullie Roeien de Ringvaart

van totaal € 200 (142%)

Beste Mensen,

Wij zijn twee master studenten die aan het einde van hun studie en carriere bij Laga zitten en willen daarom de Ringvaart gaan roeien. Omdat wij het niet alleen maar voor onszelf willen doen, maar ook graag anderen willen helpen hebben wij gekozen om de Hersenstichting te steunen! Wij gaan er van uit dat wij samen met jullie geld kunnen ophalen wat weer ingezet kan worden voor onderzoek!

Wij zouden jullie graag willen vragen om voor ons een kleinigheid te sponsoren en ons aan te moedigen op 22 mei vanaf Leidschendam!

Met vriendelijke groet,

Rein en Roullie

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 10 22-05-2019 | 16:02
€ 25 22-05-2019 | 14:57
€ 10 22-05-2019 | 00:02
€ 25 16-05-2019 | 14:00
€ 15 16-05-2019 | 11:06 Succes heren!