Ride for Gijs

van totaal € 5.000 (181%)

Beste fietsvrienden,

Zaterdag ochtend 6 juli willen we de ”Ride for Gijs” gaan organiseren.
Velen van ons hebben op een fiets van Gijs van Tuyl gereden en of een fietsavontuur beleefd met hem. Er zijn vele verhalen. Nu Gijs door een vreselijke ziekte getroffen is willen we graag laten weten wat hij voor ons betekend en hem een hart onder de riem steken.
Op 6 juli verzamelen we voor CC5311 vanaf 8.30 en zullen 9.15 vertrekken voor een rondje van 50 kilometer. Aan het einde van de route rijden we met zijn allen langs Gijs (privé) en zal hij ons buiten opwachten.
Gijs heeft de ziekte van Creutztfeldt- Jacob. Helaas is er nog geen medicijn voor. Met zijn allen kunnen we een donatie realiseren voor nader onderzoek naar deze vreselijke ziekte. Hoe? Koop een wielershirt “ Ride for Gijs” en de opbrengst daarvan zullen we doneren aan Hersenstichting Nederland.
Doe je ook mee? We hopen op een grote opkomst ook zonder donatie/wielershirt ben je welkom om mee te fietsen uiteraard. Stuur z.s.m. een email daar RideforGijs@gmail.com om u aan te melden verder info zal daarna volgen.

Groetjes : Erik Dekker, Willem van Gameren, Leon van den Oord, Ilse de Rouw en Eric Satter.
Email aanmelding naar : RideforGijs@gmail.com

Bekijk alle donateurs
€ 500 17-07-2019 | 09:28 Dit bedrag schenken wij mede namens de motorbegeleiding die belangeloos hebben meegewerkt aan dit event.
€ 5.531 16-07-2019 | 14:39 Opbrengst rugnummers en shirts
€ 50 16-07-2019 | 14:20 Gijs is jaren een vriend van me . De "Ride for Gijs " is een mooi initiatief om Gijs een hart onder de riem te steken en een besef om een steentje bij te dragen voor meer onderzoek. Veel sterkte toegewenst voor Gijs en zijn naaste familie.
€ 15 08-07-2019 | 07:03
€ 35 07-07-2019 | 20:27